fyfan va jag saknar pappa 😭💕

Jag trodde tiden skulle bli bättre  med tiden med pappa. 
Just nu vet jag knappt själv hur jag ska känna längre gällande pappa.
Jag är till mesta dels ledsen för att jag saknar honom så mycket.  Det känns som om något fattas inom mig.  Jag har kollat igenom massa bilder på pappa och Nate.  Jag önskar lite att jag tog mer bilder på dem.
Blev ledsen och har tänkt på att allt jag inte hann  göra med pappa. 
Tiden att visa att jag har lärt mig att steka pannkakor,  eller att ungarna har lärt sig nya saker. 
Varför ska livet vara så jäkla orättvist? Varför kan man inte ha livet lättare? 
 Man önskar ju att pappa alltid skulle finnas här, att han lever och får vara frisk.  
Just nu så vet jag inte vem jag är och hur jag ska må med allt skit, det har varit så otroligt mycket tuffare än jag trott. 
Det är verkligen att man inte kan förstå hur mycket man kan sakna pappa. Det är hemskt!

Jag är glad att jag hade honom som pappa❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: