😔

Det ska vara en bra dag egentligen.  Men jag kan inte njuta längre,  utav allt som ska vara bra. 
Förstår inte hur ont det kan göra.  Speciellt att inte kunna ringa till pappa längre. 
Jag vet inte riktigt vad för fel det är på mig längre. Jag känner mig bara så hjälplös. Att inte må bra alls.
Jag försöker verkligen att fungera som jag ska göra. Men i dagsläget  finns det inte en chans att jag kommer kunna göra det. Det ska egentligen vara en bra dag när solen skiner och det ska bara en kanon dag! 
Jag känner mig mer ledsen och önskar inget annat än att pappa ska leva. Inga konstigheter utan jag ska ha min pappa här. Jag hatar cancer jag hatar Corona.. Jag hatar avdelningen pappa låg på sista veckan som gjorde att jag inte fick hälsa på 😔❤

Min pappa .  Så jäkla orättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: