😥❤

När man känner att allt är bara hopplöst! Känns som om Nate aldrig får vara frisk, han har fått svinkoppor igen och jag tycker så synd om honom! 
Så i morgon ska jag ner till akuten igen,  det har blivit fler snabbt nu, och jag har en salva å smörjer med. Och Lilleman  gråter så fort jag Ja göra allt. Å jag känner mig så fruktansvärt hemsk!
Å sen med allt ska jag vara hemma å vabba, då pappa inte vet om han ska jobba inte fören i morgon kväll! Å Robbin kan inte heller ta hand om Nate  så man kan hjälpas åt med vabb. Känner mig så hemsk för att jag  vet att jobbet blir lidande känns de som. 
Det finns ju inte heller så mycket man kan göra heller! Så jag får se om pappa kan hjälpa till någon dag denna vecka eller hur det kommer bli. 
Jag önskar bara att Lilleman fick vara frisk ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: