skulle ha sovit för länge sen..

Jag ska jobba i morgon innan  vi ska göra lite roligare saker, men just nu så kan jag verkligen inte sova. Det är så många tankar jag har, det är fruktansvärt  jobbigt och jag vet inte om jag ska  försöka fixa detta bättre än de jag har just nu. 
Jag kanske ska gå och prata med Någon om alla hjärnspöken jag har! Jag känner ju hur jobbigt jag tycker allting är när de gäller att jag oroar mig för mycket eller andra saker bara. Jag känner oro för en i min närhet som jag ser inte mår bra och man får prata me om det, och jag vet inte om det kan stressa mig lite.
Men vissa saker känner jag att jag inte kan prata med  andra om, eller de som är i min umgängeskrets på det sättet,  så jag tror att jag ska försöka få någon att prata me om alla saker som bara snurrar i skallen.  Har sovit oroligt ett tag också, men vet inte heller något just nu. Mår bra på dagarna till Nate och Robbin sover, men sen kan jag verkligen inte somna.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring vårdcentralen och säg att du vill komma och prata med någon så kommer du att få en remiss till en kurator eller en psykolog. Lycka till! Alltid bra att ta hjälp om man mår dåligt 😊

Svar: jo jag ska nog ta å göra det ^_^ kan som du skrev vara bra 😊
Kida .....

2018-09-22 @ 15:20:39
Postat av: Anonym

Vissa BVC och MVC är kopplade till en så kallad familjecentral, där finns oftast kuratorer som det går att prata med. Det går också att ringa vårdcentralen som personen ovanför skrivit. Jag valde att gå direkt till psykatrin när jag mådde dåligt som nybliven förälder. Jag fick hjälp snabbt och var prioriterad för att jag var nybliven förälder. Har blivit gott mottagen och väl omhändertagen. Att söka hjälp och våga ta emot den hjälp som erbjöds och erbjuds är en av dom bästa beslut jag fattat.

Svar: Okej tack för det :) då ska jag kolla upp det :)
Kida .....

2018-09-22 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: