Redan måndag igen!

Helgen har varit helt okej, firat mamma och sen på lördagen följde jag med Malin in till Valbo ^_^ Nate skötte sig exemplariskt  som vanligt ❤
Att vi har en så snäll liten kille är helt galet 😍 och jag älskar  att  han bara  hänger med på noterna på det man ska göra ❤
 

Igår så var Nate och busade lite med Martin och jossan medan jag och Malin var och simmade 😊 och  snacka om att han älskar att leka och busa med dem ❤
Så han va riktigt trött efter ha fått leka så mycket med dem och han körde race här hemma med lära gå vagnen ^_^ 
Vi var också ut  och plockade svamp  en sväng också på kvällen  ^^
Sen kom plupps över en sväng på  kvällen och pratade lite ^^ va riktigt trevligt för det var ett tag sen vi träffade  honom nu ^_^
Farmor och farfar  fick liljor och jag tänkte lite extra på dem ❤
Jag saknar alls mina änglar så sjukt mkt, och jag skulle vilja  att alla fick träffa vår son ! ☹❤
Jag funderar på om jag ska lägga i lite färg igen i håret  😉 
Men vi får se om de kommer bli så ^^ 

Nate sover en sväng och jag passar på att skriva,  egentligen ska jag också försöka sova lite eftersom jag har börjat bli mer och mer trött igen, vet inte om det är något med att det blir höst. Jag kan knappt sova på nätterna ibland och jag tror att de troligen kommer bli bättre igen. 
I dag har jag gått 1 mil, jag har diskat vikt tvätt och ska ta reda på alla andra kläder som   hänger på tork.  Jag ska försöka göra ännu mer saker innan jag måste börja med maten och innan Robbin kommer hem. 
Sen hoppas jag på att jag kommer kunna springa en sväng med idag,  träna upp mig inför lördagen  då vi ska springa zombie escape ( tror jag det heter ?) 

Jag önskar att jag kunde visa några gudomligt fina bilder,  få skryta för hela världen hur söt min lilla björnunge ❤


Jag älskar att vara mamma, och tror det  är mitt kall här i livet ^_^
Nä nu ska jag ta någon macka,  är hungrig redan 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: