helgen ❤

Min helg har varit helt underbar ! En glad liten kille som har träffar sina två farbröder och jossan och fått busat! 😍
Igår så när  vi träffade Martin och jossan så hade de köpt en present till Nate ❤ gulle dem ! Och han  fick en superfin lastbil 😍❤
Och den här vi lekt med massor 😊 det har varit en favorit det med ❤
I fredags så va jossan så snäll att  ha Nate så jag fick lite egen tid och simma lite 😊 bjöd lite på fika som tack för all hjälp. Jossan  var också så snäll så hon hämtade mig efter badet  och då hade Martin  kommit hem å lekte med Nate, Nate struntade totalt i mig xD  
Men det är så underbart att känna  att han har så bra personer i sitt liv ^^
Mamma å jag var ute och plockat svamp  och de var  kul så vi ska nog göra det igen  nästa lördag! 😊
Nate har varit med mormor och morfar också nu hela helgen med ^^ 

Idag så kom Simon över hit  och Nate var  så glad över och han fick busa med farbror ^^

Och det känns rätt skönt att det snart är onsdag så Nate får leka massor igen på öppnis ^_^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: