fredag 🤗

Det har varit en bra dag,  inga hyperventileringar och tror att jag förstör allt. 
Igår vet jag inte hur mkt jag grät egentligen, två dagar nu har varit jobbig och idag var den dagen jag inte behövde tänka på det. 
Men i stället så fick jag hoppa till av allting de andra som jag är nervös för idag😂

Men dagen  började med att åka ner till Tierp o mitt jobb, höra mig för lite hur de ser ut den dagen jag börjar jobba ^^ och ska ner igen innan jul och prata lite mer ^^
Sen va vi till Stina ett tag innan det var dags att åka hemåt ^^
Vi pratade om allt mellan himmel och jord.
De va bara att äta innan det var dags att åka i väg på bion. Nate fick spagetti och köttfärssås  😋
själv har jag knappt kunna äta något på de tre senaste dagarna. De har bara Gått i mig  lite typ macka eller kakor. Men mat har jag knappt kunna äta. 
Jag hoppas bara att det kommer bli bättre och att jag börjar må mer som mig själv igen. Och framför allt bli mig själv! Jag vet att jag har de som ställer upp, men jag är dålig på att be om hjälp då när jag behöver hjälpen. Och det måste jag bli bättre på. 

I morgon ska vi till morbror å få lite hjälp med bilen, och sen blir det att åka å fira fina Linnea 😊
Nä nu blir de  att smälta dagen som har varit 1 utav de bättre 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: