Nates dopdag 😍

Jag Ă€r redan vaken och jag Ă€r sĂ„ bĂ„de nervös och allt dĂ€r till 😅
Killarna sover och Jenny Ă„ Calle med 😊, jag hade stĂ€llt klockan pĂ„ 08. Men kan verkligen  inte sova alls ! 
Turen Ă€r att jag har vĂ€rldens bĂ€sta nĂ€ra och kĂ€ra som har hjĂ€lpt till med denna dagen sĂ„ det ska bli sĂ„ bra som möjligt ❀
Jag har lĂ€ngtat efter denna dag och  nu nĂ€r den Ă€r hĂ€r sĂ„ kĂ€nns de knappt som det Ă€r sant 😍tĂ€nk att lilla björnungen har blivit s0 stor sĂ„ vi ska döpa honom och massa bus Ă„ sĂ„dĂ€r❀ svĂ€rmor kommer sen ocksĂ„, och Ă€ven kommer att hjĂ€lpa till och de kĂ€nns riktigt bra idag! Ska Ă„ka till mamma Ă„ pappa lite snart Ă„ bada bebis och duscha sjĂ€lv samt göra mig klar lite 😊
byta om gör jag inte  fören inte direkt dĂ„ det Ă€r lite mer att göra sen. Kommer bli bĂ€sta ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: