Mot bvc! och morsdag ❤

Jag gick  nog lite för tidigt men hellre de än att missa bussen ^_^ 
Så nu får jag vänta  i 12 min innan bussen kommer enligt appen ^^
Nate sov till 09.10 så jag hann äta frukost och göra mig helt klar ^^ 
Ammade Nate, klädde på honom och  sen kastade vi sopor och gick  en promenad med Rex ^^ 
Å nu är vi å väntar på bussen ^^

I går var det min första morsdag  och den va rätt så mysig. Hade en väldigt busig bebis och vi var till mormor och morfar å busade å firade lite där ^^ Blev bjudna på lunch och fick pinockiotårta 😍Hon gjorde pinockiotårta  med mango i och de var awesome 😍 
Sen på eftermiddagen så  grillade  vi med Robbins familj +respektive.  Mys de å! Rex fick vara med oss ute med en valp som gärna ville leka med honom^^ märks att Rex älskar att busa med andra, och speciellt då de sitter fast.😍😅 

Och på kvällen så firade vi  lite själva och då  gjorde vi räkmacka 😍 Mumma😍❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: