Min helg! :D

Min helg har varit helt amazing! 
Överraskat Robbin med att åka till svärmor/farmor/ mamma för att han behöver vila, och snacka om att de blev lyckat!  Kommer lite bilder först från lördagen ^^ 
 
I lördags så köpte jag de resterande till dopet ^^ Och det kommer bli så kul på lördag ^^ Men börjar bli nervös också lite granna :P  Men lördagen var riktigt bra och vi grillade på kvällen och då kom martin, jossan och billy också ^^ Och Nate sken upp då han såg Martin och jossan ^^ Det var riktigt roligt att de alla kom och vi hade lite vattenkrig xD haha! 
Nate älskar verkligenn att leka med Martin ^^ 
 
 
Vi gick promenad också innan Kristoffer och Robbin vaknade på lördagen, sen överraskade jag Robbin med att han och kristoffer skulle se Avengers ^^ Och tror det var väldigt uppskattat ! Det var då jag och svärmor och bebis var ute och handlade lite ^^ Va kul med lite kvalitetstid med henne, för man inte träffas så ofta . 
Kunde inte låta bli att köpa något litet åt fasters lilla kille! så när jag träffar honom så ska han få  den :D 
Nate fick leksak och en fin tröja av farmor <3 
Turen att man hittar fint till dopet :D Kommer bli så fint och jag är så övertaggad på dopet men samtidigt så nervös för att jag vill att det ska bli perfekt för oss <3
Kunde inte låta bli att köpa åt min son <3 Och dollar har en bra mkt bra i västerås! :D 
 
Lite baslinnen och en söt tröja ^^ 
 
 
I går var vi också på promenad, och då frågade jag om jag fick fota dessa sötnosar! Åh va jag vill ha höns igen ^^ Så sjukt bra helg och jag hoppas denna som kommas skall kommer vara lika bra som denna ^^ Det är inte ens en vecka kvar och jag längtar som tusan!
 
 
Idag måndag : Så va jag och mamma till Uppsala , hon skulle till sjukhuset och då fick hon sällskap av oss ^^ Mamma fick komma in före sin tid och det tog inte lång tid, Nate tyckte det var så skoj att få åka tåg och umgås med mormor ^^
Vi träffade också christine som skulle åka och jobba ^^ Så nate pratade massor med henne^^ 
Det märks att det är mycket pollen ute asså! Blev alldeles täppt xD 
 
Så vackra träd! :D Och snart ska vi åka och hämta duplo och hämta älskling från tåget och sen åka och handla lite :D Kommer bli så galet kuul :D Vi har saknat pappa här hemma idag :D Så en riktigt glad bebis kommer vi ha när pappa kommer in i bilen och sen funderar jag också på om jag ska springa i dag :D 
Och jag ha också gått ner mer i vikt! :D Så jäkla kul :D De händer massor :D 
Nu ska jag göra lite nytta och sen ska vi i väg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: