redan söndag:/

Jag ogillar starkt att det redan är söndag då jag gärna skulle göra mer med Robbin och Nate❤  
Vi har börjat natta Nate tidigare nu och så börjar vi få tiden med varandra sen och Nate får bättre sovrutiner 👌 han har varit  lite svår att få att sova tidigt men nu har vi bestämt att försöka få honom i säng före 20.00 så han inte blir så trött sen då han börjar förskolan. Och i morgon ska vi upp tidigt också, jag ska till sjukgymnasten och sen på tisdag ska jag till tandläkaren och då är Ida så snäll att hjälpa mig med Nate under tiden då jag ska fixa min tand ! Och sen ska jag äntligen få hämta doptallriken  som  jag har lämnat in som jag ska hämta på tisdag 😍 


Nu ska jag se film med gubben ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: