lite bilder och om dagen idag ❤


I söndags blev de fallens dag och umgås med Malin och även vara hos mamma å pappa medan Robbin va å körde soft, jag känner att jag har varit lite off  att skriva.  Men jag har varit så nervös inför idag och nu när jag har gjort det så har  jag kört upp och det gick rätt bra, inte godkänd men bättre än jag trodde de skulle gå för mig som har kört egentligen så lite  som jag har  gjort detta år. Men svärmor körde mig till Östhammar och hjälpte mig  att passa Nate ❤ och de märktes att Nate hade saknat farmor sin! Så hon fick ge han frukost och när vi kom hem och då va de en hungrig liten kille som ville ha mat. 
Men jag är glad att jag har så snälla människor omkring mig som hjälper oss! ❤

Och i går så fick Nate  en bobcar  har med kärra som jag å Malin va å hämtade 😊👌 och då åt vi på max innan 🤗
De va en bra måndag  och denna dag va också bra 😊  va kul att träffa svärmor och sen att faktiskt  få prata med henne lite. 
Och Nate har skötts sig lika bra  som vanligt och  jag är fortfarande lika lycklig över att vara hans mamma ❤ 

Och idag ska vi få sommardäcken på fälg  så man äntligen kan börja övningsköra i den😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: