En bättre måndag 😍

Alltså ! Jag är så jäkla stolt över det jag och Robbin har åstadkommit ❤ en jättefin liten kille som vi älskar mest av allt i hela världen  och att jag å Robbin har fast jobb och vi börjar kolla lite lite efter hus och vi har gift oss och varit med varandra så länge ❤ får inte glömma Rex och katterna 😍

I morgon blir de en stor grej för mig som händer, och jag vet inte hur jag kommer kunna skriva om det eller  om jag ska strunta i de, eller så skriver jag  sen då  jag känner mig  redo för det, men kommer ha en nöjd bebis  som får  leka och umgås lite med farmor en stund ❤ och  idag får Nate vara hos mormor för jag ska åka å hämta en bobcar  med vagn som mamma å pappa köper åt bebis 😍 å sen ska bebis vara med pappa till vi kommer hem 😍

Som sagt så är jag så glad över att jag har så många som ställer upp på  mig och att Nate har så många som älskar honom ❤ och jag är så lycklig över att jag har världens bästa lilla kille som jag skulle kunna gå genom eld och vatten för 😍 jag älskar att jag har världens bästa familj mor och farföräldrar morbror fastrar farbröder och gudföräldrar 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: