känns tufft idag ☹

Idag är en dag då jag helst bara vara i min egna bubbla med Nate,  och jag känner mig lite som jag är otillräcklig som vanligt och att jag inte duger å räcker till.  
Idag då jag skulle  skicka i väg ett paket och sen hämta ut ett paket så kände jag mig så gammal, just för att jag närmar mig 30 och jag har sån ångest över det. 
Så jag tror att det är därav att jag känner att det är tufft idag, att jag har åldersnoja, att jag inte ska hinna med att göra saker! Jag är rädd för döden och där för känns det jobbigt att jag har bara 2 år kvar till 30.
Jag är rädd för att dö eftersom  jag inte vet om de händer något mer sen eller om de bara blir svart, tyst och man bara ligger där. Jag är också så rädd för att jag inte vill lämna alla jag älskar å inte kunna finnas där.
det som skrämmer mig mest är att jag inte kan träffa Nate  mer. 
Längtar till vi får hem denna skönheten! Jag har en sån längtan 😍
Jag tänkte att jag skulle försöka hinna med  mycket idag, men jag har varit så låg och haft en liten kille som har haft så ont i munnen  och kanske lite växtvärk, tycker så synd om honom ❤
Men jag ska snart börja med mat och väcka lillkillen så vi kan ta ut hunden och sen börja med maten. 

Nu ska jag ska jag kolla lite på pretty little liars  innan maten klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: