God natt 😊

Idag har de varit en jobbig dag, kvavt och elÀndigt!
Jag har hÄllt pÄ att packa till Hudik, Àr sÄ rÀdd för att jag ska glömma nÄgot viktigt till Nate!
Men i morse ringde klockan 07.30, va helt död dĂ„ den ringde.. 
Tror jag var  vaken i 3 h  i natt, för att jag drömde mardrömmar! Usch! Har en oroskĂ€nsla  ocksĂ„  :( 
Men dagen har rullat pĂ„ rĂ€tt sĂ„ bra, kĂ€nns som om jag har varit i frĂ„n Nate för mĂ„nga timmar idag:/ har saknat honom sĂ„ mycket ❀
Han och jag somnade ocksĂ„ pĂ„ soffan en svĂ€ng 😍 förstĂ„r inte hur mycket man kan Ă€lska en sĂ„n liten mĂ€nniska! Jag Ă€r stolt över att vara Nates mamma ❀
Jag och Malin Ă„kte Ă„ kollade pĂ„ bio, mamma Mia here we  go again 👌 den va riktigt bra mĂ„ste jag sĂ€ga ^^ 
Å nu ska vi sova,  och i morgon ska vi handla mat Ă„t djuren, Ă„ packa  klart till Hudik de som gĂ„r att packa redan ^^

Men kul.. Robbin kommer in Ă„ sĂ€ger att de regnar.. skulle inte ha hĂ€ngt ut tvĂ€tten! 😅 Ă€r Ă€ndĂ„ glad över att de Ă€ntligen kommer lite regn sĂ„ luften och marken. MĂ„r bĂ€ttre 😍



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: