en bra dag ^^

Det har varit en riktigt bra dag, jag har mått bra hela dagen jämfört med i går! Vi tränade idag och vi träffade Linda och Jens där i utegymmet ^_^
Jag tycker att det är så kul att prata med Linda och få lära känna henne lite bättre ^_^ Malin och jag körde hinderbanan  2 gånger ^^ haha det va fett jobbigt ! Och på lördag blir det favorit i repris ! 
Och jag har längtat efter helgen då jag och Malin ska åka till Norrskedika på lördag ^^ så får se om Nate vill följa med eller vara med pappa innan vi ska åka å fira Jens ^^
Vi hade en så trevlig dag jag och Nate.  Älskar att vi busar å leker så mycket ❤
Det verkar som om han har lite svårt att sova. Han somnade   20.00 och nu har han vaknat 3 gånger  å jag tror nästan att han har väldigt ont i munnen eller så drömmer han mardrömmar ☹

Ska umgås lite me  Robbin innan vi ska sova också ^^  jag känner glädje idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: