Det bästa jag har ❤

Jag har säkert skrivit detta 100 gånger, men jag är så lycklig  att få vara Nates mamma ❤
Jag hade aldrig  kunna få någon bättre än min son! 
Och så fruktansvärt snäll liten kille som oftast är okej med det mesta. Och så snäll han har varit på semestern med en lång bilresa och sen alla varma dagar ❤
Mammas fina lilla kille ❤  och han älskar djur och sina kusiner också, vilket man märker av så tydligt ❤
Dessa  har varit favoriter idag, och han har varit så sjukt busig hela dagen.  

Jag älskar att vara Nates mamma och han är det absolut bästa jag har.  Oavsett vad så kommer jag älska  honom mer än man kan älska någon.  
Att få uppleva varje dag med honom och vakna upp med honom. En liten kille som brukar vakna med ett leende på läpparna ❤

Bästa björnunge Nate ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: