God eftermiddag 😃

Passar pĂ„ att skriva nĂ€r lillgrodan  ligger Ă„ busar i babygymmet Ă„ pratar som attan 😅 haha jag blir sĂ„ full i skratt Ă„t att han pratar  med alla sina saker som hĂ€nger dĂ€r xD 

Och  jag va tvungen att vĂ€cka Nate som har sovit frĂ„n halv 11 till nĂ€stan 12.45  och jag var vaken frĂ„n 08 10 och jag gick upp och gjorde frukost  och gjorde mig klar, Nate sov till 09.50 xD sĂ„ lĂ€r försöka hĂ„lla honom vaken lite  sĂ„ vi fĂ„r sova i natt för busungen  😅
VĂ€ntar pĂ„ att mamma ska  höra  av sig för att jag har bett henne, mĂ„ste prata lite med henne om lite saker. Och sen ska vi ner till Tierp för att hĂ€mta min bil, sĂ„ jag ska sno  Malin för att fĂ„ hem bilen min 😄 hon Ă€r sĂ„ snĂ€ll som stĂ€ller upp för att vi ska fĂ„ hem vĂ„r bil som Tobbe lĂ„nade för att han skulle serva  sin bil ^__^ 
Ska Ă„ka förbi honom sen Ă„ lĂ€mna lite saker sen som han ska fĂ„. Kan ju vara lite snĂ€ll dĂ„ och dĂ„. 

TÀnkte bjuda Malin pÄ fika sen nÄgon dag som tack för hjÀlpen med allt sen ocksÄ ^^ hon Àr snÀll som stÀller upp för mig och jag hoppas att hon vet att jag kommer alltid göra de samma för henne ^^

Nate och jag gick en promenad fram och tillbaka till Karlholm idag, hjĂ€lpte pappa att hĂ€mta ut ett paket  som han fick i gĂ„r ^^ 
Ska överraska Ă€lsklingen med kycklinggryta  med  ris idag tĂ€nkte jag 😃 hoppas bara att jag  hinner göra maten klar bara innan dess 👌

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: