Äntligen helg ❤

Jag älskar fredagar! Då vet jag att Robbin kommer vara hemma och gosa med oss två hela dagar innan han ska jobba igen 😍
Och denna helgen ska de bli roligt att få åka till svärmor och spendera helgen där ❤

 Och rexen ska vara hos mamma å pappa ❤ så de blir glada 😃 men ska snart pallra mig upp och gå dit med Rex, de va riktigt länge sen jag gick den sträckan med honom, vilket gör mig lite orolig. Inte för att gå med honom på de viset, men är orolig om jag möter hunden som är lös, hur ska jag göra då? Lite såna frågor..  Och jag är själv med Nate å Rex. Lite orolig därför. 
Men förhoppningsvis så kommer de gå bra å att jag oroar mig i onödan.  

Allt är färdigpackat  förutom tandborstar för mig å Robbin 👌😍 längtar massor att få komma i väg lite och att Nate får träffa farmor ❤ 
Nä upp å äts frukost innan Nate vaknar å ska göra mig klar för att gå med Nate å Rex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: