Nu säger vi god natt efter en bra dag 👌

Idag var klockan ställd på 09.00 och då blev det att gå upp o äta frukost samt mata Nate och gå med hunden 😊 sen skulle Nate få vara hemma med pappa medan mamma fick skämma bort sig själv med att åka å träna 💪👌
Det snöade och blåste isbjörnar 😨 så de va galet kallt! -11 grader men de kändes som -20 grader-.- så man vill ju inte gå så speciellt långt med vagnen då 😞 men de va skönt att få åka å träna och just få avkoppling😃
Jag är glad över att jag har Robbin som pappa till mitt barn, och han stöttar mig och finns där då jag behöver honom som mest ❤ och det som också är skönt är att han kommer och tar Nate å säger till mig att gå å gör något så du får pyssla om dig själv ❤
Så jag är riktigt glad över att  jag gifte mig med honom och ingen annan ❤
Och nu  har jag precis fått Nate att somna om ❤
Efter träningen så hoppade jag på fel buss,en som bara gick till Skutskär. Gick in på MM och köpte 5 par strumpor åt Nate 👌 och sen kom äntligen rätt buss och jag åkte hem till mina fina killar ❤
När jag kom hem så hade de kommit 2 födelsedagspresenter till Robbin som jag slog in 😊och efter det så gick vi på Promenad  med lilla familjen och Rex va överlycklig med all snö 😅
Och jag har faktiskt fixat  mycket bra saker och vi har ju 3 st  som fyller år i mars 😃svärmor svåger och man 👌 å nu har vi två som fyller i november med 😃

Men nu ska jag också  sova ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: