God morgon sen 07.10

Idag vaknade Nate tidigt ( än va han brukar) och var pigg. De skönaste  är att han sover hela nätter! Men jag däremot måste lära mig att gå å lägga mig tidigare !


Idag ska jag åka å simma, Robbin ska skjutsa ner mig och han ska vara hos en vän så länge. Jag känner att jag behöver få göra något för att få börja bli mig själv mer igen. Så kommer försöka komma iväg några gånger denna vecka.  
I morgon blir det första  inskolningen  för Nate,  och jag tycker det är lite läskigt faktiskt.  Just för att jag vet inte hur det kommer att bli. Tror  ju att han kommer älska att få leka med andra  barn. Eftersom han totalt  älskar  öppnis 😍 blir  mamma det är jobbigt för  😂

Igår då jag och Nate var med mamma å pappa hela dagen i stort sätt så var vi  ner till Tierp och satt ett ljus för farfar och farmor❤ tänkte dock aldrig på att det är farfars födelsedag idag inte fören jag såg mina minnen  på Facebook idag.  

Så idag blir det att fixa allting till förskolan i morgon och sen försöka fixa lite papper osv. Att jag börjar jobba närmar sig  med stormsteg. Läskigt men ändå rätt så skönt. Just med att kunna spara pengar och leva lite bättre igen 😍
Och sen faktiskt kunna göra något roligt med Nate i sommar ❤ nä nu ska jag leka med nate  innan Robbin vaknar och vi ska åka 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: