väntar på att Ida ska bli klar med operationen av visdomstand 👌

Idag följde jag med Ida för hon skulle operera ut sin sista visdomstand, och Nate fick vara  hemma med  pappa Robbin och Kristoffer.  

Börjar sakna lilleman! Men Ida har följt med mig så många gånger till tandläkaren  å passat Nate medan jag har varit där.  Så nu när hon frågade om jag kunde följa med så de e ju klart ❤
Sen  när jag kommer hem så ska jag hänga tvätt och ta in tvätt och laga mat plus att jag ska fixa tvätten. Ska försöka ta å rensa ur Nates kläder i 68, som börjar bli för litet nu :( han börjar bli så stor mammas lilla älskling ❤
I natt när jag ammade honom så vet han mig så  det stor härliga till det ! Fyfan  va ont de gjorde!
Så nu kommer jag snart sluta amma för att han biter mig så jäkla hårt !

Nä nu ska jag ta å kolla lite på tradera
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: