sova hos mamma å pappa 👌

Sover hos mamma å pappa i kväll, eftersom jag hatar att vara själv, så känns de bättre att sova borta från vårt hem. 
Säger bara ett stort tack till Malin som sov hos mig i natt trots all värme !😅det är verkligen guld värt! 😊😘
Hon var verkligen till stor hjälp och man kunde faktiskt känna sig trygg!( som jag inte gör då jag är hemma själv på kvällar/nätter)

Idag har jag gått promenader, en gång med Malin och pratade lite skit  innan film och hemgång  för henne och sen hade mamma 0 pappa Nate på kvällskvisten. Så jag hann gå en promenad själv med Rex 🐶❤

I morgon kommer Kristoffer och Robbin hem rätt så tidigt, och då ska jag försöka hinna hem innan de kommer så jag är hemma å sådär innan. 
För i morgon ska vi åka å fira Ida som fyllde  20 i går, så då ska vi åka dit sen 😊
Sen så saknar vi pappa här hemma☹, tror att någon kommer vilja hos pappa hela tiden sen
 
Sånt här gott åt vi igår kväll och sen lite till filmen idag 😻
Detta ska Nate ha på sig i morgon 😍 men nu ska jag kolla lite Netflix och sen sova 👌😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: