God natt!

Tänkte lägga mig tidigt idag för att jag ska orka upp med Nate, utan att vara trött och tråkig för honom. 
Han har lekt med faster Amanda idag en liten stund ^^ det märktes att han blev glad över att se henne ^^ 
Idag var jag och Malin till IKEA och handlade lite, det blev nya bestick, lite nya tvättlappar nya sängkläder till Nate och lite annat smått å gott ^^
Handlade lite mat innan vi åkte hem med ^^
 

Jag har    mått lite smått konstigt av olika anledningar, men de kommer nog bli bättre. Har mina ups  and Downs  ibland och just idag så känner jag av det, avskyr känslan då man faktiskt är lycklig! Att jag har min son som är det bästa jag har i mitt liv ❤ 
Jag känner mig bara så låg och att jag inte räcker till för 5 öre  med något alls.. och jag har också lite ångest för att tiden går så fruktansvärt fort. 
Men ska försöka sova så kanske allt känns bättre i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: