tisdag =massor har gjorts!

Jag och Nate vaknade rätt så tidigt idag och vi har gått promenad och så har vi även träffat gammelfarmor och ena fastern  som bjöd på varm smörgåstårta 👅
Så god och Nate fick  smaka lite på de och han älskade de ! ^_^
Joggade idag med, tänkte ta hela rundan! Men känner att jag tar de lite i taget, även fast det inte blir så mycket mer än 1.5 km, och de känns bra.  Kan vara lite öm sen kejsarsnittet  så ja tar de lugnt för att låta kroppen återhämta sig ordentligt ^^
De e sjukt så fort tiden går, och jag har verkligen vuxit som person   sen Nate kom jag älskar att de har gått bra med allt ^^ man får lära sig så mycket och går verkligen växa in i en roll som är helt underbart 😍
Jag tror att jag ska busa  med min son innan vi  ska sova ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: