Kommer bli en mystorsdag idag<3

Nate fick feber i natt så vi har haft en mysdag bara. Han fick inte någon hög feber utan bara lite granna, han fick lite alvedon så han fick sova ordenligt utan att behöva vakna  då och då. Så får se om de kommer att försvinna till i morgon vilket jag hoppas på.
Tänkte att jag skulle överraska Robbin lite i kväll med god mat och sen ska jag springa i kväll och de kommer bli så skönt då jag inte kunde springa i går. 
 
Jag och Nate ska nog ta å busa hos mamma och pappa i helgen då när Robbin inte kommer vara hemma så mycket i helgen då hans hobbey börjar igen  i helgen :) 
Så vi ska mysa och busa där och sen börja kolla upp mer vad vi behöver med  till dopet ^^  Det  är så sjukt att det börjar närma sig så mycket nu ^^ Och jag tycker också att prästen vi ska ha verkar vara super! :) Så trevlig och förklarade allting så bra 
Så nu blir de att baka de lilla sista inför dopet ^^ 
 
 Man saknar lite att åka båt när man ser dessa bilder ^^ Funderar på att kanske boka en till resa i sommar ? Passa på att åka medan Robbin är hemma och det är lite varmae ute och bebis blivit lite äldre ^^ Bara åka en dagstur och mysa  till det lite ^^ Skulle vara så mysigt! Får fråga Robbin va han tycker om det  och hoppas på att de kommer bli av något mys. Vi har ju bara lite planer inför i sommar ^^ Så de ska bli mys att vi ska ha en semester i hop och bara mysa lilla familjen och  en härlig sommar :D 
Ska starta lite potatis nu och sen göra lite gott med köttet :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: