Sjukhusbesök ×2 plus övningskört

Nu sitter jag och väntar på att Robbin ska komma till bm väntrum och sen ska vi prata om förlossning 👌 jag var ner tidigare idag och blev förlängd  sjukskrivning. Och träffade morbror en sväng med när mamma skulle lämna papper också ^_^

Så jag körde en sväng hem  och de gick bra ^^ märks att hennes bromsar är så sjukt mycket bättre än våra xD sen när vi kom hem så åt vi lunch och hon skjutsade hem mig 👌och rex  och jag låg å latade  på soffan och jag somnade en stund x) släppte ut han på gården så han fick lufsa lite  😊
Sen va de bara att gå till bussen och röra sig mot barnmorskan.  Robbin är snart i tierp och han tyckte att jag skulle gå före till sjukhuset  eftersom jag inte går så fort längre x) så han är nog här till 16 och vi har tid 16.15 ^^ blir lagom 👌hatar dock att vara här själv och inte ha någon att prata med  men turen är ju att han snart kommet 👌❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: