Myskväll med Robbin ❤

I dag så kollade jag och Robbin på Thor 👌 tror att  de va 2an ^_^ 

Jag har skrivit på min ullaredslista  vad jag ska köpa ^^  och jag har börjat packa dit också 😍 jag längtar som tusan och jag har förberett mig massa för körning och allting annat ^^ ska köpa massa gott till resan! Massa god frukt och göra riktigt goda mackor 👌 sen får man se vart man stannar för att äta lunch^^ och äntligen få köpa de smått sista till  bebis innan den kommer 💕
Sen försöka köpa lite julklappar  till dem jag brukar köpa julklappar till och ska försöka köpa något till Robbin också tänkte jag.  Kanske hittar något fint där åt min lilla gubbe 😘
Ska också köpa lite kläder till mig som ska passa bra till när man ska amma x) jag har lite småsaker som ska köpas också ^_^
Sen åt jag lite god kvällsfika med 👌 


I morgon ska jag fortsätta hemma och följa med mamma till sjukhuset😊 sen ska jag vara hemma och göra allt som ska göras^^ jag hoppas att jag slipper halsbränna i  natt😊👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: