Hittat lite smått å gott på wish 👌

Jag har köpt lite smått å gott till bebis som kommer till oss snart ❤ har redan köpt så mycket redan egentligen, men det är rätt så mycket man ska ha till barn ändå. 

Hittade lite julklappar till  mamma och pappa också som kunde passa så jag har lite som förslag i af. 

Jag har redan börjat planera julklappar, men är en sån person som gör det tidigt och  speciellt nu. Nu när man är sjukskriven 😐
Men har börjat planera till Malin, Jenny  och till mamma och pappa. Och till cina å Lars barn med ^^  
Sen ska jag försöka att fixa min secret Santa  också  👌 det är så svårt dedär, men  kommer  nog på något bra. Jag har redan kommit på alla bra saker som jag får fixa närmare jul 😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: