Detta blir en intressant lördag

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Eller Jo, massa måsten som egentligen måste göras medan jag egentligen vara vill hitta på något riktigt kul att göra.

Men blir att göra annat medans. Jag skulle också  behöva plugga teori, men jag känner mig bara less på allting och göra roliga saker. 

Robbin ska spela zombiecide med sina vänner och jag ska vara hemma.  Får kolla på Netflix och sen får jag väl plugga i mellanåt.  

Det är bara i morgon jag vet vad jag ska göra, då ska jag på släktträff  på mammas sida! Träffa gammelmoster och morbröder och lite sådär. Det är det enda  jag ska göra i helgen. Jag känner mig så uttråkad! Är gnällig  men i veckorna är jag själv  och helgerna är jag också rätt mkt själv. Robbin spelar soft eller spelar  dator eller något annat. Jag ligger mest död i soffan och vill egentligen åka överallt och göra saker. 

Får väl börja städa då 👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: