Chokoduo mackor och teori 👌

Jag är riktigt frusen idag och jag sitter Ã¥ äter frukost. Chokoduo  mackor och ett glas mjölk! 

Efter frukosten ska jag plugga teori och försöka starta en tvättmaskin.  Det kommer bli en rätt sÃ¥ lugn dag och sen lagom till Robbin kommer hem sÃ¥ kan vi hjälpas Ã¥t med lite andra saker. 
IgÃ¥r kollade  vi pÃ¥ film. Den filmen som inte Robbin orkade se klart pÃ¥ i söndags när han var sÃ¥ trött ! 
Längtar till helgen dÃ¥ min fina är hemma med mig mer 💕 ogillar att vara sjukskriven 😳 man har väldigt trÃ¥kigt när man inte har nÃ¥got att göra eller jag har egentligen massor att göra men kan inte göra sÃ¥ mycket som jag egentligen vill.  Men turen är att jag har Robbin som gör sÃ¥ mycket som han gör💖
Världens bästa  man 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: