Trött och seg känner jag mig idag 👎

Antingen så sov jag för mycket, eller så är det så trökväder  som gör det! 

Idag så har jag inte gjort så mycket! Har bara gjort det absoluta viktigaste och sen efter det har jag bara tagit det lugnt! Robbin ringde och sa att jag kunde ta de lugnt till han kom hem och så skulle vi äta middag och sedan hjälpas åt att greja  ❤ 
Jag har turen att jag har honom !skulle aldrig klara mig utan honom så som det har varit de senaste åren!

Men i går fick jag lite nytta gjord efter vi hade haft svärmor, svägerskan och hennes dotter här 😃 svärmor kom med fika och vi fikade och spelade Wii  ❤😃
Älskar att se hur hur Robbin älskar att leka med hans systerdotter 😻 och hur roligt de faktiskt har 😻👌

Jag har kollat på sex and the city idag och sen kollat  de sista avsnitten på säsong 3 av Jane the Virgin på Netflix 👌 de va riktigt bra så nu väntar jag bara på att de ska komma ut säsong 4 så man kan börja se det. Dock  kom säsong 3 ut denna vecka så de kommer nog ta ett tag ^^

Jag längtar efter att äta god mat med Robbin och se izombie   till middag 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: