Såna satans sammandragningar!

I natt så kunde jag inte alls sova, tror jag inte somnade fören efter 03.00

Jag har fått sparkar på revbenen  och sen har det känts som om han vill komma redan nu, men de har ändå gått rätt så bra hittills! 
Men det har varit jobbigt i natt och lite under dagen, men det var första gången då  detta har varit en anledning varför jag inte kan sova. 

Idag har jag gått väldigt mycket och tror att de nästan är över 30 min jag har rört på mig 👌 vilket är jätteskönt! Så jag är så tacksam för att Kristoffer  är här och hjälper mig 😇😊
Och de går bra med ^^ en gladare hund och en mer aktiverad hund ^^ så skönt !


Har man gjort idag då?
Jag har åkt bil med mamma för att köpa lite chips och dipp ^^ 
Och sen så har jag gjort lite nytta hemma och gått promenader med Kristoffer och Rex ^^
Och jag har pratat lite med Malin och jenny^^ och även  har jag  kollat på idol och väntar  på vilken som kommer åka ut 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: