Kört lite i Gävle med Malin ! 👌/👎

Jag har kört med mamma två dagar i rad och idag så körde jag med Malin. Vi körde utkanten av Gävle, och det gick bra förutom småfel  som jag kunde rätta till rätt bra själv. Men sen med start i backe med rödljus så gick  de käpp  rätt åt helvetet! Fick bara motorstopp och jag gav bara upp allt sen och det kändes som om jag aldrig kommer klara körningen och de gick  bara sämre  och sämre. Landsvägskörning  och köra i tierp och Skutskär är inte sådär jättesvårt men de e saker jag behöver träna självklart på. Men inne o Gävle så fick jag Black out  och inget gick  bra 😑 blev  så sur på mig själv att jag inte klarade av att köra mer där än de jag gjorde. 

Men Malin sa att vi ska åka in när det är mindre trafik för jag ska sätta det !
Jag är glad att hon stöttar mig och försöker få mig att se det jag är bra på  men just nu så är jag så sur på mig själv 😑😣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: