Greys anatomy och trött som attan !

Passar på att skriva i alla pauser 👌men idag har jag fått lite gjort, har inte varit sådär jättebra  i kroppen. Har haft såna jäkla sammandragningar så jag tror att jag har hållt på att tro att lillkillen ska komma redan nu ☹


Men det är väl både positivt  och negativt x) värken är negativ just idag för att jag har inte kunna sova och sen att jag inte har kunna gjort så mycket x) men de e endå  skönt att jag har dem för då vet jag att livmodern förbereder sig ^^
Men annars idag Då? 
Jag har inte gjort så mycket, handlat och diskat lite, gått med Kristoffer och Rex 👌 sen gjorde han frukost å jag åt lunch x) så frågade jag honom om han ville kolla på film eller serie och jag somnade såklart! 😅 men när man knappt sov i natt så är det inte så konstigt heller x) men det är kul att ha någon att prata med och endå få lite social tid 👌


Jag skulle fixa tvätten men jag har varit så frusen och känt mig så hängig utav vädret☹ men jag hoppas att jag får sova bättre i natt och att jag inte har sådan oro. 
Och i morgon ska jag kolla lite i stan tänkte ja, vi ska handla lite sen så jag och Kristoffer ska ta buss eller tåg till stan 👌 får kolla allt i morgon  😊 så får jag väcka honom i lagom tid så vi kanske hinner äta lite innan vi åker till Gävle ^^

Snart är de äntligen helg  igen och jag kan inte längta mer ! Att  kunna sitta uppe lite längre ^^ 

Idag är det också 10 dagar till beräknad och det är rätt så läskigt men samtidigt  är jag så spänd på hur de kommer kännas när man får den lilla upp på bröstet 😻

Vill åka till värmen 😻

Ska bli så skönt att få sova snart, och få förhoppningsvis  få sova. Får väl ta Alvedon för att kunna kanske få sova. Just nu känns det som om jag inte kommer kunna få sova. 

Men nu ska jag snart se klart de sista av Greys och sen ska jag göra mig klar för sängen och hoppas på att man får sova gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: