God morgon😊

Vaknade nu  och  tĂ€nkte skriva innan jag slĂ€pper in Rex till Kristoffer. 

Sovit sĂ„dĂ€r dĂ„ jag har haft för mycket tankar i huvudet. 

Men kan ju egentligen  skriva ut hĂ€r vad de e som kommer gĂ€lla dĂ„ bebisen föds och sen under  bebisens första  Ă„r/Ă„ren.

Vi har  valt att inte lĂ€gga ut nĂ„gra bilder pĂ„ honom pĂ„ sociala  medier  för vi vill att han ska fĂ„ vĂ€lja sjĂ€lv sen om han vill ha bilder pĂ„ sig sjĂ€lv dĂ€r.
SĂ„ det kommer ocksĂ„ att gĂ€lla för alla i hans nĂ€rhet att inte lĂ€gga ut nĂ„gon bild ! Är dĂ„ mycket bĂ€ttre att fota bilder Ă„ ha pĂ„ mobilen eller album pĂ„ honom👌😊
Men jag hoppas ni förstĂ„r hur vi menar och roligare om ni trĂ€ffar honom irl  och sĂ„klart fĂ„r man ta bilder! Men bara de inte hamnar pĂ„ nĂ€tet 👌😊

Drömmer mig bort till ett varmare land ❀

Idag har jag fullt upp! Kristoffer och jag ska skruva  i sĂ€r gĂ€stsĂ€ngen  och flytta pĂ„ den sĂ„ vi fĂ„r in bĂ€ddsoffan 👌 sen ska jag till tippen med mamma och Ă€ven ska jag ner till bm pĂ„ vecka 39 besök 😊sen kommer bĂ€ddsoffan och Kristoffer  fĂ„r inviga att sova i den sĂ„ fĂ„r vi höra domen  sen 😅👌 men de blir mkt mer plats och kan anvĂ€nda rummet pĂ„ ett helt annat sĂ€tt đŸ˜€đŸ˜»

Nu ska jag göra frukost 👌



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: