đŸ¶đŸ˜»

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för rubrik i kvĂ€ll, men det blir sĂ€kert bra! Robbin kollade pĂ„ film och jag sitter hĂ€r.. och skriver! Jag va inte sĂ„ intresserad utav att kolla pĂ„ film, utan jag ville prata mer"/  jag fick prata massor med Malin och mamma tidigare Idag. Men hade behövt prata mer med Robbin som kanske kan lugna mig med de sakerna jag gĂ„r och TĂ€nker  pĂ„ hela dagarna eller det som kommer pĂ„ nĂ€tterna. 

Jag har sĂ„ mycket i tankarna i bland och jag skulle ibland behöva fĂ„ prata mycket för jag pratar inte sĂ„ mycket i veckorna  pĂ„ dagarna  nĂ€r det bara Ă€r Rex och katterna hemma om jag inte Ă„ker till mamma Ă„ pappa och Ă€r dĂ€r. 

Jag vet att Robbin kan tycka att jag Ă€r lite jobbig dĂ„ jag pratar sĂ„ mycket med honom dĂ„ vi ska sova. Men som denna vecka har vi pillat  sĂ„ mycket med annat och inte hunnit pratat sĂ„ mycket jag hade behövt göra ! Men de e ocksĂ„ för att vi inte har varit pĂ„ samma stĂ€lle i lĂ€genheten och dĂ€r inte kunna pratat sĂ„ mycket! Men det löser sig vĂ€l med tiden Ă„ jag ska tjata lite pĂ„ honom att jag behöver prata med honom lite mer idag sĂ„ jag fĂ„r mindre i tankarna x) kanske fĂ„ honom att se klart filmen senare.  đŸ˜ŠđŸ‘Œ

Jag vill prata med honom hur jag tyckte de kĂ€ndes nĂ€r jag körde och hur besviken jag blev pĂ„ mig sjĂ€lv.. och Ă€ven om marknaden som jag kĂ€nde att jag behövde prata om. Önskar bara att jag ocksĂ„ jobbade lite eller sĂ„dĂ€r sĂ„ jag kunde prata mer pĂ„ jobbet 😃 
De hjĂ€lpte mycket att fĂ„ prata med Malin och sen Ă€ven fĂ„ höra lite hur hon mĂ„r och sĂ„dĂ€r! Höra  vad hon har gjort den senaste tiden och om hon mĂ„r bra eller om hon har kĂ€nt sig lite förkyld eller sĂ„  eftersom de e sĂ„na tider 😊 
Jag börjar kĂ€nna mig sugen pĂ„ att plugga vidare senare i livet till nĂ„got man kan fĂ„ jobb direkt efter 👌 eller snarare garanterat jobb i 😊 
Skulle vara jĂ€ttekul om man fick plugga med Malin om de skulle vara sĂ„ đŸ€—đŸ˜€  men fĂ„r se hur det gĂ„r för mig med Ă„ komma pĂ„ vad jag vill göra om ett tag ! Det Ă€r sĂ„ sjukt svĂ„rt att komma pĂ„ vad man vill göra med sitt liv. 
Men just nu lĂ€ngtar jag till att fĂ„ vĂ„r lillgroda  och sen efter de komma pĂ„ mer  vad  man ska göra med livet eller om jag jobbar och pluggar? Jag har sĂ„ mĂ„nga olika saker jag vill göra ! Men plugga skulle vara riktigt kul att göra igen.  Men ska komma pĂ„ ocksĂ„ i sĂ„ fall vad jag vill bli  ^^
Men lite idĂ©er har man ju 👌
I morgon har jag tĂ€nkt att jag ska göra lite nytta eftersom Kristoffer snart kommer till oss 😊 Ă€r vĂ€ldigt tacksam för att han vill hjĂ€lpa oss nĂ€r de Ă€r dags för oss att Ă„ka in till förlossningen Ă„ fĂ„ vĂ„r lillgroda 😍🐾


Kanske ska cykla lite och kanske Ă„ka till mamma Ă„ pappa en svĂ€ng? Kanske försöka hinna med att dammsuga och skura innan gubben kommer hem 👌? Och kanske göra  riktigt god mat?
Hmm... mĂ„nga olika frĂ„gor dĂ€r ! Men har som sagt slut pĂ„ idĂ©er och jag kĂ€nner att jag inte har hunnit göra sĂ„ mycket som jag hade velat! 

Aja ska följa med Robbin pĂ„ sista promenaden med Rex om nĂ„gra minuter och sen hopp in Ă„ duscha 👌



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: