Bästa helgen på ett tag ❤

I helgen har det varit riktigt bra,  två dagar med mys och massa skratt!

Tv-spel med svärmor och svägerskan idag och i går med två av mina svägerskor ❤ 
Jag kände att jag verkligen att jag behövde ha lite annat och tänka på när det har varit lite upp och ner den senaste veckan. Idag har jag varit på  lite halvdant humör, tidigare under dagen  har jag varit på dåligt humör, men de gick över efter ett tag! Tror att jag bara hade en dålig morgon och därav va på skitdåligt  humör! Det är ju bra att de blev bättre sen och de va tack vare Robbin ❤ jag  är så  tacksam att jag har Robbin när jag inte mår sådär jättebra ! 

Men nu håller jag på att fixa i sovrummet medan Robbin har burit in allt xD och det kan nog bli riktigt bra när det väl blir klart! Jag vill så gärna skriva om allt om helgen  men ska försöka   sätta mig vid datorn och skriva lite senare och så försöka fixa det sista  också. De märks att bebisar behöver så mycket olika saker 😂
Men de kommer nog bli bra när jag blir klar med det jag har tänkt och sen fixa de och de kanske kommer upp något med någon bild eller så  👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: