Nervös inför i morgon!

I  morgon ska jag åka och ta bort stiften från kejsarsnittet, sen blir det vägning och mätning utav vår fina son! :) 
Sen ska Nate få träffa lite av släkten i morgon med, så det ska bli kul att få visa upp honom :) Jag är grymt lycklig över honom och jag kan inte riktigt greppa än, att jag är en mamma! 
Det är  helt galet att jag redan har varit mamma i snart en vecka, så i morgon 12. 22 så har jag och Robbin varit föräldrar i en hel vecka redan ! <3 
Det känns så sjukt!  att man inte riktigt har fått de sjunka  in xD 
Det är lite kul också, nu sitter jag vid datorn och vid en dator har jag inte suttit vid på länge! Alldeles för länge! 
 
Jag är nervös att det ska göra ont att ta bort stiften i morgon, men mamma sa att hon trodde inte de skulle göra ont, så jag och ta bort saker är inte min starka sida :P, men det kanske blir bättre efter man har gjort det! Och jag ska försöka också att hinna med och göra lite mer nytta i morgon! Jag glömde svarta sopsäckar i mammas bil då när jag hade varit där en sväng idag, och jag fick hjälp med att fylla i lite papper som jag blev lite osäker på :) Men nu är det fixat :D 
 
Jag längtar till julen och jag längtar också efter nyår :D 
Jag ska också försöka att få till det med att faktiskt ska plocka ihop lite saker som ska kastas! och sen ska jag kolla med Robbin om  vi ska försöka möblera om lite här hemma nu när  Robbin är pappaledig och vi kan hjälpas åt att komma på bättre sätt att göra saker mer än de vi kanske hinner med annars. Så nu ska jag försöka fixa alla såna sakerna  :D 
 
I morgon som sagt ska vi åka bil igen och Nate kommer att somna i bilen :P Så det kommer också bli lite roligt xD 
Robbin är världens bästa pappa och jag kommer inte kunna förstå riktigt att jag kunde hitta världens  bästa :D Så idag var jag och Nate och köpte en julklapp till pappa Robbin <3 
 
 
 
att få Nate ska vakna va ju inte de lättaste xD
nu har försökt att väcka honom ett tag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: