När de andra sover 👌

Robbin sover med pojken och jag får ligga här lite och ta lite egen tid just nu. Robbin har varit jättehjälpsam  med lillgrodan ❤ och han  har inte tvekat en sekund på att göra något med honom 👌❤

Man såg på Robbin att han mådde väldigt dåligt de gångerna då jag mådde som sämst från söndag morgon till igår ☹ jag såg i hans ögon hur jobbigt han tyckte det var när jobbigt  för mig. Men en förlossningsbdeäggelde kommer att komma men vet inte riktigt när den kommer men den kommer då när jag har fått landnda hemma 👌

Sen då? Idag har jag nästan bara sovit och varit upp å gått Lite och de gick bättre än jag trodde så jag är nöjd med det! Skriver mer sen och hoppas  på hemgång i morgon   👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: