God morgon!

Jag ska försöka pallra mig upp ur sängen nu snart för att göra mig klar för att åka. Kissa hunden på gården och äta frukost och släppa in Rex till Kristoffer innan Malin kommer å vi ska till barnmorskan. 

Blev ingen bebis i natt heller utan vi får vackert vänta🙁

Det är säkert så som Robbin säger, att han kommer den 9onde. Bara för att liksom x) men jag hoppas att jag inte behöver gå över tiden så mycket.  Men sen kommer jag vara bra nervös inför alla sprutor ! 
De känns så jobbigt att gå å vänta med innan han kommer! Avskyr all väntan! Och är lite smått orolig att jag inte kommer kunna vara med å fira Amandas 18 årsdag 🙁 för det är något som jag har velat göra väldigt länge! 

Men annars då? Sov oroligt i natt med ! Jag va trött men ändå inte, så en konstig kombo där -.- 
Men vad ska man mer göra då? Det verkar bli fint väder idag med och de ska bli skönt faktiskt att ta en promenad sen med hunden och Kristoffer! 👌 de är den bästa stunderna på dagen då jag faktiskt kan känna mig delaktig i Rex promenader 😻 jag saknar dem lika  mkt som jag saknar promenaderna med Malin "/ de suger att man inte har kunnat gå för man har foglossning som har gjort så ont. Börjar bli lite bättre eller att jag inte känner efter lika mkt. Eller sådär! Men jag vill som sagt inte ha ont och jag vill  mest att bebisen ska komma helst nu 😘 så hinner man få välja sig med alla saker 😃 

Och jag kommer kunna vara med å fira Amandas 18års dag med henne och sen att familjen får träffa honom 😻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: