Äntligen onsdag 👌

Får se om vi får åka hem idag eller om de tycker vi ska stanna en dag till. Har en väldig hemlängtan så får se hur de kommer att bli. 

Jag har fått sprutor i magen och det går rätt så bra, första gjorde ont men den i går kändes men var inte så farlig 🙂👌
Jag rör mig mer och mer! Har dock inte varit upp än för att röra på mig, men aja! Jag hoppas att jag kommer hinna hem så mamma å pappa får träffa lillgrodan  innan mamma åker till Ullared på fredag 👌 vill gärna krama om henne 😃✌ 
Jag väckte ju henne i söndags då innan jag hade fått tag på förlossningen  och talat om vad som hänt. 
Så jag är jättetacksam för allt där med stöd och det ❤
Har fått så fint stöd av dem som hört av sig och jag blir bara glad över att folk faktiskt bryr sig 😻

Haha hör en trött Robbin som sover med vår son 😅😻❤låter så mysigt ❤ men snart ska pojken ammas  så då får jag sno honom en liten stund å gosa x) kommer bli tufft dedär med vem som ska gosa med honom x) älskar i af att Robbin är så som han är med allt ❤ tror inte ens att han sover sådär jättebra utan han ligger på helspänn för att höra om jag behöver ha hjälp med pojken 😻

Men de verkar i af som vi kommer hitta ett bra namn som vi båda faktiskt har blivit förtjusta i bra mycket ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: