2.5 vecka kvar till semester ! 😊

Tänka sig att det gÃ¥r sÃ¥ fort att snart är semester  för min del,  och kollegan  gÃ¥r pÃ¥ fredag nästa  vecka :) kommer dock bli lite trÃ¥kigt den veckan som jag jobbar själv. Men det blir kul dÃ¥ man träffar henne i augusti när hon kommer tillbaka och  man fÃ¥r höra  allt kul  man har fÃ¥tt göra pÃ¥ semestern ^_^ 

Jag har sÃ¥ mycket kul som jag har  planerat pÃ¥ semestern ^^ 
Och bästa av allt! Sova och inte ha nÃ¥got  larm att ställa ^_^


IgÃ¥r sÃ¥ var jag och tränade ^^ och det är riktigt kul faktiskt att träna :) har alltid gillat  det ^^

Och idag ska jag bege mig pÃ¥ en promenad, men fick inte med mig Robbin.  SÃ¥ dÃ¥ ska jag kolla med Malin med men annars ger jag mig ut själv en liten sväng :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: