Söndag 😭

Ogillar söndagar, och nu är det som när man va arbetslös innan jag fick mitt jobb!  Tråkig å man längtade bara efter fredag-.- 

Så jag saknar jobbet, och önskar att jag kunde jobba! 😕 
Saknar faktiskt kollegan och människorna jag träffar varje dag. 

Idag har jag sovit, ätit, affär, ätit, sovit och Robbin kom hem 💖 han gjorde kyckling i ugn sås å ris 😍👌 
Nu skulle han spela en liten stund och sen ska vi se en film 👌
I morgon ska jag åka en sväng till tierp först till en på jobbet och sen ska jag å Robbin till sjukhuset ^^ 

I veckan kan jag hitta på lite med blomman! 👌 nu har hon jobbat  sina dagar med nätter  så veckan är fri 😍👌

Så i kväll  ska jag lata  mig mer i soffan och hoppas att jag inte har så ont med foglossning 👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: