Pluggar teori och tänket på allt!

Jag sitter och skriver och läser och om och om igen. 

Kollar också lite smått på det okända i bakgrunden och dricker en varma  koppen med smak av blåbär och hallon. Jag ska snart börja  med mat för att Robbin snart kommer hem.  Blir chili hon carne  och ris till middag. 👌

Jag sitter mycket i tankar också, saker som gör mig ledsen och saker som gör mig arg samtidigt. Och det som gör mig så ledsen är att jag tänker på farmor och den tiden som jag hade kunna varit mer och hälsa på henne mer för den delen. Att jag ångrar att jag inte åkte oftare till henne. 
Det som gör mig så arg är att jag inte förstod själv hur mycket jag saknar henne och att jag inte va där, tog vara mer på tiden  som jag hade med henne. Tror jag är så arg på mig för att jag inte  åkte oftare även fast jag  hade tiden.  Usch! Förstår inte att man kan tycka att det har gått  så lång tid  men 4 år går fort 😕 4 år sen jag fick höra  att hon hade somnat in och samma med begravning.  Saknar henne så mycket! 

Sen känner jag mig så osäker på en del saker som jag så gärna vill få bort.  Jag känner mig osäker på så många saker och jag är så frustrerad så jag vill skrika  ut allt! Det är något som jag lär prata med någon som förstår mig, men jag har inte så jättemånga som jag tror förstår just de här. 
Jag har väl en dålig dag säkert bara. Men de känns så dåligt!  Ska fortsätta plugga en stund till innan jag ska börja med middagen.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: