Lördag ❤

Ska åka till mamma om ett tag, hon ska få hjälpa mig att fylla i lite papper som jag inte riktigt förstår.  Så det är vad jag ska göra idag, ska också försöka vila lite innan jag ska åka iväg. 

Mamma ska ha Rex en sväng och Robbin får åka dit med honom för att han åker senare än mig. 
Jag saknar farmor lite extra mycket idag, så jag skulle så gärna vilja träffa henne en gång till och få prata med henne.  Lära mig mer saker som bara hon kunde! Och lära mig hennes sätt att göra vaniljbullar så jag hade kunna föra det vidare till mina  barn när jag får barn.  
Så känner mig lite deppig att jag inte lärde mig mer innan farmor somnade in och när hon var pigg. Ville lära mig så mycket och så som man saknar  dem ❤

Nä nu ska jag försöka vila kroppen lite! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: