Underbar kväll ^^

Det har varit en riktigt bra fredag efter jobbet 🤗
Malin och jag åkte in med tåget å tränade och vi fick skjuts till tåget av mamma ❤ vi körde ett pass och märker att man är lite ur form xD men det var skönt att få träna lite och bara sitta å njuta i bastun :)

Malin,Simon och Robbin lurade mig rejält idag, Robbin sa att han ville äta på donken och jag ville äta på max ^^ Men så satans lurad! Jag blev grattad av Malin å Simon eller min present snarare av dem å de va att äta på churt Street 😍😍😍
God mat och efterrätt 😍😍😻 hahah man åt så man rulla fram alltså x)och den överraskningen hade jag aldrig trott på xD trodde vi skulle på bio jag x)

Men efter maten och efterrätterna så gick vi å hämtade ut våra biobiljetter för att se doctor stranges ^^ den hade också premiär idag så det var verkligen tur att vi fick varsina biljetter 😸
Malin å Simon hade bokat så vi hade det klart :)

Jag hade aldrig kunna gissat att jag skulle få en sådan fin födelsedagspresent ^^ och tackar för den Malin och Simon ännu en gång ❤😊


Jag ligger i sängen och bara njuter av denna dagen, den blev så mycket bättre än jag hade kunna tänka mig 😁

Nu säger vi tack och god natt:)

Den jag älskar mest av allt ❤
Mina två bästa vänner 😊
Maten min och sen böcker det Malin å Simons efterrätt och min å Robbins:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: