1:a Advent!

I dag är det redan första advent! Och jag har faktiskt hunnit med att dekorera lite ^^ Det känns väldigt bra att vi har börjat få julen mer och mer hitåt ^^
Jag längtar efter julen och jag hoppas på att det kommer bli lika bra jul som jag har hoppats på att de ska bli ^^
 
Nu såhär på kvällen så har jag fixat lite med saker och ting och även så har jag fixat lite här hemma, inte så mycket kanske men tillräckligt för att känna mig rätt så nöjd med dagen.
Vaknade klockan 11.15 för jag kom hem 02.00 ca och sen kommer Robbin hem vid 03.30 från festen igår! Festen i går var riktigt rolig och mkt trevligt folk som alltid där :)
Så man trodde inte att klockan var så mkt då jag började känna mig så trött som jag gjorde då så då bestämde vi oss för att åka hemåt så vi fick lägga oss som var så sjukt trötta!
Så i kväll kommer det bli en tidig kväller för min del där ^^
Jag har inte haft så mkt söndagsångest än som jag trodde att jag skulle ha,  men lite ångest har jag fått nu när man redan har kväll och känner att man inte har hunnit med så mycket som jag hade hoppats på.
 
Jag önskar faktiskt att jag kommer kunna få lite ledighet under julen och nyår om de går :) Får se om de går eller ej :) Men nu ska jag sätta mig ner med de lilla sista jag hade tänkt att göra innan jag ska hoppa in i duschen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: