I morgon är det fredag igen :D

Tiden läker alla sår sägs det, men ingen har talat om hur lång det kan ta när man har blivit riktigt sårad, och inte bara utav familj och släkt utan även av vänner som man  blir sårade utav  ibland gång på gång. Men jag ser ändå vilka mina riktiga vänner är i af.
 
 
 
I morgon är det fredag och fredagen kommer verkligen som efterlängtad ^^ Är så sjukt fort denna vecka har gått! Och jag längtar lite mer  till helgen då det kommer att bli en väldigt bra helg med massa olika nöjen^^ Ska åka till svärmor en sväng och fira morsdag och sen ska vi fira Malin som fyller 26 på tisdag ^^ Så tänkte att vi skulle fira henne då i stället eftersom det kommer bli så sent annars på  tisdag om vi ska kila dit efter jobb och middag ^^ Och i morgon så kanske man får träna med fru blom igen ^^  efter jobb och sådär ^^ Sen så ska jag också baka något som firande till blomman också :D
 
Igår så var vi och handlade lite och sen ska vi handla lite till också när de gäller frukost osv^^
Men nu ska jag duscha och sova sen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: