Blir nog en tidig kväll i kväll x)

Jag kanske ska berätta  va jag gjorde på påskhelgen ^^
 
FREDAG: Då var vi på påskmiddag hos Robbins mormor och vi åkte ju dit på torsdagskväll ^^  På vägen till Robbins mormor så övningskörde han med sin mamma och han fick köra hela vägen och han är duktig! Vill också känna mig sådär säker på att köra x).Så då träffade vi lite av Robbins kusiner och åt mat och hade väldigt trevligt ^^ Vid 6 tiden så åkte vi från Robbins mormor och vi kom hem till djuren och Amanda och Plupps som hade passat Rex åt oss ^^ (tacksam att man har så fina människor i ens liv^^)
Vi satt och pratade lite och sen åkte de hem ^^ Jag gick och la mig bra tidigt eftersom jag var så trött x)
 
LÖRDAG: Vaknade redan halv 9 och då väckte jag Robbin vid 9 för att han skulle ändå åka och lana hemma hos JP :P Så innan han åkte till JP så stannade vi en sväng hos mamma och pappa, vi åt smörgåstårta. Efter smörgåstårtan så åkte Robbin med Bussen och mamma å jag gick ut på åkern och lekte med Rex ^^  Sen cyklade jag och mamma till Älvkarleby en sväng bara för att göra något xD. Sen körde mamma hem mig å Rex och då gick jag med honom direkt så jag kunde ta de lugnt ett bra tag innan han behövde ut igen :) Lite senare efter jag hade ätit middag så gick jag en promend med Annamika i karlhom och det blev 12 km :P haha:P
Vad har jag gjort sen då? Varit hemma och åt massa gotti :D
Hade så satans svårt att sova utan Robbin är hemma i lägenheten! USCH! Så jag var så paranoid så jag trodde att det var någon utanför som ville mörda mig xD och jag hörde ju alla jäkla ljud med! xD
 
SÖNDAG: vaknade halv 1 och då gick jag upp och gick med Rexen som inte hade väckt mig utan bara puttat upp vår sovrumsdörr för att han hörde de var folk utanför :P Jag satt och kollade på one tree hill  till jag skulle gå och möta Robbin som kom hem från JP, sen lagade vi mat innnan jag åkte till mamma och spelade bingolotto ^^
 
MÅNDAG: Promenad med både rex och malin och också Robbin under olika gånger^^  På kvällen så åkte vi på bio och då såg vi batman VS Superman och den var väldigt bra, dock var jag så trött så jag höll på att somna xD som vanligt att jag nu mer bara är trött av mig! fast det var sånt fint väder ute! xD
Vi fick också övningsköra ^^ Kände först att jag inte alls ville igår, men jag är glad att de sa åt mig att det är bra att börja nu igen efter vintern och allt annat ^^ Så jag är glad att de sa åt mig till de och att jag gjorde det :) Och det var också en ny bil att köra med och en pigg liten sådan! xD
Jag är också glad över att Malin vet att hon kan puscha mig lite extra och på vilket sätt, eftersom hon vet att jag kan vara rätt envis och vet att jag blir lite nervös xD Så jag är i af glad :D
 
Och i dag TISDAG: Då ringde klockan 5, och Robbin skulle precis gå då när jag gick upp, gick promenad med Rex och packade min jobbväska med det jag skulle ha med mig, jobbade mellan 7-13 och var också min sista gång på bemanningen eftersom jag snart börjar på Tierpsbyggen ^^ Fredag är det min första dag och det känns så spännande och lite smånervöst som det alltid är för mig XD Sen gjorde jag köttfärssås och spagetti till Robbin kom hem^_^
Till middagen kollade vi på en film  5th Wawe, den var riktigt bra och kan rekommendera den starkt ^^ och nu sitter jag här och funderar på om jag ska träna och sen duscha och sova ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: